Conferències eLearn Center 2011

La UOC realitzarà durant aquest any (2011) un total de dotze projectes nous amb l' objectiu d'internacionalitzar la universitat des de casa, «at home». Per a dur a terme aquestes activitats, principalment seminaris i conferències, la institució compta amb una subvenció de la Fundació «la Caixa» que permet la participació d'experts internacionals en l'activitat acadèmica i institucional.

De la seva banda, l’eLearn Center organitza un cicle de conferències sobre tendències internacionals en recerca i formació en aprenentatge virtual, i convidarà els professors Terry Anderson, de la Athabasca University, Insung Jung, de la International Christian University in Tokyo i Ileana de la Teja del LICEF Research Center de la Tele-University de Canadà a fer una estada de recerca amb xerrades per a l’eLearn Center i la resta de personal de la UOC.

Seminari del Dr. Terry Anderson (09/11/2011)

El Dr. Terry Anderson, professor de l'Athabasca University del Canadà, donarà una conferència de dues hores, on descriurà i analitzarà les noves tendències pedagògiques en l'era digital.

La seva conferència es titula: Connectivism: Perfect pedagogy for the networked Era?

L'esdeveniment tindrà lloc:

Dimecres, 9 de novembre de 2011, de 17.30 a 19.30