Conferències eLearn Center 2011

La UOC realitzarà durant aquest any (2011) un total de dotze projectes nous amb l' objectiu d'internacionalitzar la universitat des de casa, «at home». Per a dur a terme aquestes activitats, principalment seminaris i conferències, la institució compta amb una subvenció de la Fundació «la Caixa» que permet la participació d'experts internacionals en l'activitat acadèmica i institucional.

De la seva banda, l’eLearn Center organitza un cicle de conferències sobre tendències internacionals en recerca i formació en aprenentatge virtual, i convidarà els professors Terry Anderson, de la Athabasca University, Insung Jung, de la International Christian University in Tokyo i Ileana de la Teja del LICEF Research Center de la Tele-University de Canadà a fer una estada de recerca amb xerrades per a l’eLearn Center i la resta de personal de la UOC.

Seminari de la Dra. Ileana de la Teja (07/09/2011)

La Dra. Ileana de la Teja, professora del LICEF de la Télé-université del Canadà, donarà una conferència de 60 minuts, on descriurà i analitzarà les competències associades a la docència en línia.
Després d'aquesta conferència es farà la presentació dels resultats del projecte “Avaluació de l’oferta formativa per al professorat universitari en el marc de l’EEES”, finançat pel Ministerio de Educación a càrrec del Dr. Albert Sangrà, director acadèmic de l’eLearn Center de la Universitat Oberta de Catalunya i coordinador del projecte.

L'esdeveniment tindrà lloc:
Dimecres, 7 de setembre de 2011, de 16.00 a 18.00 hores